Prima pagină > Uncategorized > don’t do it

don’t do it

O sa incep cu o fraza pe care am citit-o candva, undeva: „Nu exista coincidenta ci doar oameni care fac aceleasi greseli”.

Pe cat de adevarat pe atat de dur. Am simtit-o pe pielea mea de atatea ori. De atatea ori incat am ajuns la concluzia ca sunt incapabil sa invat din greseli. Rad ca un tampit in momentul cand pus in fata situatiei de a refuza sa fac un anumit lucru, pe care l-am mai facut si mi-a facut rau, ei bine, eu tot il fac. Rad pentru ca stiu ca nu trebuie facut dar ma simt atat de bine si stiu ca nu o sa ma opreasca nimic. Si rad si il fac. Bineinteles, acelasi rezultat, dezamagire, durere, regret.

Eu cred ca faptul ca am invatat sa nu regret nimic din ceea ce fac m-a adus aici. La inceput a fost ca o alinare pentru ca daca stiam dinainte ca nu o sa regret, imi asumam riscurile si treceam peste faptul ca aveam sanse invizibile sa reusesc ceea ce imi propuneam. Si incet incet am ajuns sa nu mai regret nimic, iar asta se traduce prin indiferenta, prin imunizarea sentimentului de vina. Vina ce ar trebui sa o simt pentru ca ma autodistrug. Dar nu, totul este galben si frumos 🙂

Voiam sa ajung in alta parte. Anume, acolo unde omul accepta ceea ce in mod normal nu ar accepta, doar pentru a „vedea cum e”. Vorbesc aici de o gramada de persoane din jurul meu care se multumesc doar cu gandul ca o sa le fie bine. Frate, ar trebui sa ai o certitudine ca sa fii atat de linistit 🙂

Multi fac greseli cu voia lor. Stiu riscurile si stiu ce sanse au. Si chiar daca nu au sanse deloc, ei tot se inhama la lucruri care o sa ii arunce in prapastie. De unde atata autodistrugere? Chiar atat de incapabili suntem sa diferentiem raul de bine?

Cum e? „Negru sau Alb” sau „Negru, Alb, Nuanta” ?

Dar asta este o alta poveste 🙂

 

Pana una alta este Sambata seara. M-as duce sa ma autodistrug prin vreun bar pe undeva. Daca as avea si cu cine… 🙂

Categorii:Uncategorized
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

